top of page

Every website has a story, and your visitors want to hear yours. This space is a great opportunity to give a full background on who you are, what your team does and what your site has to offer. Double click on the text box to start editing your content and make sure to add all the relevant details you want site visitors to know.

If you’re a business, talk about how you started and share your professional journey. Explain your core values, your commitment to customers and how you stand out from the crowd. Add a photo, gallery or video for even more engagement.

 

הסדרי הנגישות בשופרסל

חברת שופרסל פועלת רבות בכדי להנגיש את שירותיה עבור אנשים עם מוגבלויות, במטרה להעניק חווית שירות העונה לצרכיהם. מנהלי ועובדי החברה ישמחו לסייע בכל פנייה.

 

רכז נגישות

שופרסל הנגישה את אתר האינטרנט והאפליקציה. במידה ונתקלתם בקושי בנושא נגישות, או שיש לכם הצעה לשיפור, נשמח אם תפנו אל

רכז הנגישות בחברתנו שלמה פדידה  Negishut@shufersal.co.il

 

נגישות אתר האינטרנט

בוצעו התאמות נגישות באתר האינטרנט באופן שיאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

האתר עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 והותאם לפי המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568).

בוצעה התאמה לדרישות הנגישות של ארגון W3C לרמה 2 (AA) ונבנה לפי התקן של W3C ל- CSS ו .HTML.

האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים שונים (כרום, מוזילה, edge  ) , לרבות שימוש בטלפון הסלולרי. 

אתר האינטרנט נבדק בקרת מסך מסוג NVDA בגרסתו העדכנית ביותר.

כל הפעולות באתר ניתנות לביצוע באמצעות מקלדת באופן הבא: לחיצה על מקש Tab מעבירה לקישור הבא ולחיצה על מקש Enter מפעילה את הקישור. לחיצה על Shift-Tab מעבירה לקישור הקודם.

התאמות למשתמשים עיוורים - האתר מותאם לגולשים המשתמשים בתוכנות קורא מסך. האתר כולל:

כותרות

טקסטים חלופיים לתמונות

חלוקת האתר לאזורי ניווט ואזור תוכן מרכז ואפשרות לדילוג ביניהם

שימוש ב ARIA לשיפור יכולת הפרוש של קורא המסך

באפשרותכם לצפות בהנחיות להנגשת אתרי אינטרנט 2.1:

בעברית-  https://www.isoc.org.il/files/w3c-wai/guidelines.html

באנגלית-  http://www.w3.org/TR/2008/REC-WCAG20-20081211

 

נגישות סניפי שופרסל

לטבלת פירוט הסדרי הנגישות בסניפי שופרסל - לחץ כאן

חניות נגישות – פירוט סניפי הרשת בהן קיימות חניות נכים מוסדרות בחניונים הסמוכים לסניפים

שירותי נכים - פירוט סניפים בהם קיימים שירותים נגישים

עמדות נגישות - בכלל הסניפים קיימות עמדות שירות נגישות בקופה, לרבות מכשיר עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה

כיסא נגיש - במידה ויש קושי בעמידה ממושכת ניתן לבקש כיסא מותאם בעמדת שירות לקוחות

עגלות קניות - ניתן לבקש עגלת קניות בעמדת שירות לקוחות ללא צורך בשימוש במתקן להוצאת עגלות

בחלק מסניפי שופרסל הותקנה מערכת לצורך התמצאות והכוונה בעזרת אפליקציה קולית, למידע נוסף אודות המערכת והשימוש בה לחץ כאן

קולנועיות  - בחלק מהסניפים קיימות קולנועיות 

 

שירות נגיש בסניפים

מותרת כניסה עם חיית שירות וכלב נחיה

ניתן לקבל שירות ללא המתנה בתור עם הצגת תעודת "פטור מתור"

ניתן לבקש הקראה של מידע בסניף

ניתן לבקש סיוע בהורדה ונשיאת מוצרים

 

שירות לקוחות טלפוני

בכל שאלה ניתן לפנות למוקד התמיכה שלנו בטלפון חינם 1-800-56-56-56 או באמצעות פנייה באתר (דרך ערוץ "צור קשר" או צ'ט עם נציג)

ובאמצעות וואטסאפ בטלפון 052-7986644

שעות הפעילות של מוקד שרות לקוחות הינן כדלקמן:

ימים א' - ג' :  9:00-22:00 

יום ד', ה' : 9:00-23:00 

יום ו' וערבי חג : 9:00-15:00 

bottom of page